Subject: Soojustusplaadi tulekindluse nõude päring
From: "Vjatseslav Rybak" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 11:00:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Öelge palun, milline peab olema soojustusplaadi tulekindluse klass 
saunaruumis objektil Tõrvalille 5-5, Tiskre?
Tegemist on kahekorruselise kortermajaga.
Saun asub teisel korrusel.

Plaanis on kasutada Kingspan SPU soojustusplaati sauna seinte ja lae 
isoleerimiseks.
https://www.kingspan.com/ee/et/tooted/soojustusplaadid/seina-soojustusplaadid/sauna-satu/?s=t

Link Kingpsan SPU tehnilisele teabele.

Jään teie tagasiside ootele, aitäh!

Lugupidamisega,

VJATŠESLAV RYBAK | PROJEKTIJUHT

InterСom Group OÜ | Tel: +372 614 0304

Lubiliiva 12, Tallinn, 11216 Estonia

Mobiil +372 5359 9122 [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sauna ja Spa <https://www.saunamaailm.ee/sauna-disain/>  ehitus | Tehtud 
<https://www.saunamaailm.ee/galerii/>  tööd | Saunaküla 
<https://www.saunamaailm.ee/saunakula-vene-saun-soome-saun-aurusaun-24h/>

 <https://www.saunamaailm.ee/meist/>